poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

AKTUALITY

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Aktuality

Namibie

N A M I B I E

9.11. - 25.11.2012

Datum Zpráva
23.11. 18:00 hod. - Dnes dopoledne jsme dojeli všichni v pořádku do Windhoeku. Navštívili jsme koželužnu, pacoči nakoupili suvenýry a zítra letí domů. Náča (já odlet 3.12.).
22.11. 16:00 hod. - Je příjemných 39°C, my vegetíme u bazénu a čekáme až se trošku ochladí a slunko klesne níž, abysme mohli nafotit poslední místo naší výpravy. Tím je Sossusvlei, tedy vyschlá řeka Tsumeb, která se rozlévá mezi rudé 100-metrové duny. Všechny posádky OK. Zdar Náča
21.11. 18:00 hod. - Tak právě jsme strávili dvoudenní dobrodružství ve 300 m vysokých dunách pouště Namib. Koncesionáři z URI nám způsobili úsměv, když nás před týdnem naháněli na telefonu, ať jim řekneme, jakým typem auta jede Mrs. Cayenne Porsche :-). Nikoho nenapadlo, že by jel někdo s Cayennem do dun :-). V dunách to byla jako vždy paráda! Užili jsme si nejen offroad, ale i příjemný večer u ohně. Dnešní dojezd k Atlantiku byl třešničkou na dortu. Zdar Náča a Áňa

Austrálie

A U S T R Á L I E

8.9. - 14.10.2012

Datum Zpráva
10.10. 18:00 hod. - Tak už jsme celá parta pohromadě. Mne ráno propustili z nemocnice na Čtvrtečním ostrově, kam mne v neděli přepravil vrtulník, následná operace trvala 1,5 hodiny, ale dopadla OK. Jooo, mám novou přezdívku - Náčelník "Big hole in shoulder" s velkou dírou v rameni. Moje cesta do Cairns za naší partou byla australská - nejdříve sanitkou, lodí a letadlem. Parta pod vedením Jaromíra dojela celou trasu expedice dlouhou 11.250 km, kterou završilo šnorchlování na Velkém Bariérovém útesu. Zítra odlétáme domů. Zdar Náča / BHS
6.10. 15:00 hod. - Včera jsme najeli na slavnou Old Telegraph Road, sjezdy do potoků jsou dost drsný, hned na prvním jsme všichni udělali zásek na zadních náraznících. Je to samý brod, některé i 1,2 m vody, prostě offroadový ráj. Dnes jsme dojeli komplet celou trasu až po Jardin River, která se už přebrodit nedá. Když jsme přejížděli po bypassu k ferry, předjel nás teréňák a od něj odlétl velký kámen, který mi proletěl čelním oknem. Stačil jsem uhnout hlavou, ale vytrhl mi kus masa z ramena, tak teď ležím v malé emergency, kde mi všichni říkají Lucky Boy. Kdybych neuhnul hlavou, asi bych tu už nebyl. Čekám, až pro mne ráno přiletí vrtulník, který mě přepraví do nemocnice, kde jsou chirurgové. Expedici vede dál Jaromír. Zdravím za celou partu Náča
5.10. 12:00 hod. - Tak opět na chvilku na signálu. Za 250 km najíždíme na vysněnou Telegraph Road, už se hrozně těšíme až jí pokoříme a dojedeme do cíle na Cape York. Včera akční cesta po Dixie Road, celou jsme ji nestihli projet, tak byl bush camp. Máme další rozbité okno, snad to vydrží. Jak bude signál, tak se ozveme. Zdar Náča

11.8. - 18.8.2012

Datum Zpráva
17.8. 20:00 hod. - Tak posádky buggy včera večer "zatroubily na ústup", už byli za 5 dnů ježdění utahaní a ráno vyrazili domů. My dnes ještě dali s ATV hřebenovku, v podvečer jsme naložili ATV, teď dobalujeme a zítra ráno vyrazíme domů. Tak zas za rok... Zdar Náča
P.S.: Připomínám offroad víkend 25.8. v Bělé !
16.8. 20:00 hod. - Ráno jsme v 9.30 hod. vyrazili na dvě party, jedna pomalu napřed a my čekali na Tišťáka. Když jsme dojeli druhou partu, tak 2 ATV chyběly, Tišťák jim jel naproti a při otáčení utrhnul na TGB zadní nápravu. TBG jsme nechali na hřebenu a Tišťák přisedl k Lucce a vyrazili jsme směr Padis. Při sjezdu z hřebenu se utrhl Tišťákovi kanystr a prorazil se - prostě "Pechfogl" dnešního dne. Pak jsme to chtěli vzít po žluté do Medvědí jeskyně, ale buggy se nevešly na úzkou cestu, tak jsme to vzdali a objeli to. Cestou druhému TGB prasklad vzpěra zadního rámu, tak jel zpět po asfaltu, kde to jako bonus uvařil, tak přijel na vleku. S ostatníma jsme to vzali bukovým lesem zpět. Teď jeli ještě kluci pro mrtvou TGB na hřeben. Prostě akční den... Zdar Náčelník
15.8. 21:00 hod. - Dnes jsme se za slunného, ale chladného počasí vydali po hřebenech na Vladeasu. Jedna buggy chyběla - řidič po včerejším večírku odpadnul ;-). Dnešní trasu dlouhou cca 80 km jsme zvládli za 7 hodin. Dnes to vypadá na brzkou večerku, všichni jsou znaveni. Zdar Náča

(Touareg Club)

4.8. - 11.8.2012

Datum Zpráva
11.8. 10:00 hod. - Nadešel poslední den naší první poznávací expedice do Banatu. Celá skupina míří v pořádku domů. Byla to pohodová parta. Všichni se těšíme na rozebírání zážitků doma a my z TouaregClubu bychom všem Touaregářům chtěli popřát krásný zbytek léta a těšte se na článek a fotky z výpravy. Každá posádka obdrží z expedice exkluzivní DVD a pouze pro tuto expedici speciálně vydanou fotoknížku… Myšák a Náča…
10.8. 15:00 hod. - Tak se právě nacházíme v šesté, poslední vesnici, kterou jsme chtěli navštívit - v Sumici. Sedíme tu společně u piva s 73-letým dědečkem Veverkou a rozebíráme život v Sumici. Z původních 400 obyvatel je jich tu již pouze 54. Zdravíme do Čech.
10.8. 10:00 hod. - Včerejší odpoledne jsme strávili na prašné cestě vedoucí do Bigaru. Navštívili jsme místní hospůdku a pak jsme se vydali po celkem náročné cestě přes hřebeny do Eibenthalu, kde jsme objevili stylovou hospůdku U Medvěda a měli dokonce i naši slivovici. Teď právě míříme do šesté, poslední české vesnice Sumice, kterou chceme navštívit.

A L P Y  -  L I G U R S K É

22.7. - 29.7.2012

Datum Zpráva
28.7. 10:00 hod. - Včera jsme se přesunuli na Fort Centrale a dolů to dali prachovkou a pak po trase Rally Monte Carlo do Monaca. Teď všichni vyrážíme k domovu. Měli jsme pohodovou partu i počasí, tak zase za rok. Zdar Náča
26.7. 21:00 hod. - Dnes jsme se opět vzbudili do azura, dopoledne jsme dali tunel Parpaillon, pak jsme přejeli do Itálie a dali pohoří Marmora - byla to nádhera! Počasí nám přálo, dole 30°C, teď táboříme v 1040 m a je 18°C. Zdar Náča
25.7. 12:00 hod. - Právě jsme u Lago Nero ve výšce 2031 m. Od rána je azruo, teplo kolem 23°C. Včera jsme strávili příjemný večer u táboráku ve vesnici duchů - Autagne. Dnes po přejezdu do Franice zkusíme prvovýstup na Mont Chaberton, pak směr Parpallion. Zdar Náča

Offroadové setkání v Bělé pod Bezdězem 25.8.2012

(2012-07-10)

Ahoj offrouďáci,
je tu konec prázdnin a mimořádná příležitost potkat své staré známé, tentokrát budeme totiž slavit 15-ti leté výročí pořádání expedic pod hlavičkou Off Road Expeditions.

Setkání proběhne poslední srpnový víkend 25.8., v Bělé pod Bezdězem. Samotné ježdění s teréňáky a ATV se bude konat v sobotu od 10 do 17 hod. - nováčci se mají na co těšit, je tu pěkná testovací dráha a velký zalesněný prostor, bahno i písek a strmé výjezdy a sjezdy v roklích. Myslím, že terén neurazí i ostřílené offrouďáky ze staré gardy...

Od cca 18 hod. bude pro všechny, kteří s námi absolvovali jednu z expedice v letech 1997 až 2012, připraveno posezení u táboráku - bude i selátko a pivní štěňátko nebo tak něco...

Poplatek je 800,- Kč za auto, neplatí pro účastníky našich expedic, kteří mají účast zdarma.

• KDY?   25.8. 2012 v 10.00 hod. sraz přímo v areálu Motor Land Bělá
  • KDE?   v Bělé pod Bezdězem směr Kuřivody, 45 min. z Prahy
  • ZA KOLIK?   800,- Kč za auto, neplatí pro účastníky našich expedic, kteří mají účast zdarma.
  • PROGRAM:   v sobotu 10 hod. rozprava, od 10.30 hod. terénní polygon a rokle - pěkné výjezdy, 12 hod. posezení u táboráku s opékáním buřtů, od 13 hod. tankové okopy a pískovna. Vše je na přírodní trati uprostřed lesů. V 17 hod. ukončení programu.

16.6. - 23.6.2012

Datum Zpráva
22.6. Tak ráno jsme poopravovali ATV a vyrazili na odychový trip po okolních lesních cestách, který jsme zakončili v místní hospůdce s venkovním sezením. Večer jsme naložii ATV na vleky a ráno vyrážíme domů. Tal zas za rok. Zdar Náča
P.S. byl to náročný měsíc, každá parta měla nejen problémi s počasím, ale i spoustu technických problémů, ale to k offroadu patří...
21.6. 10:00 hod. - Tak včerejší trip na Tibles se protáhl až do jedné hodiny po půlnoci. Najeli jsme 227 km a strávili v sedle 17 hodin, byl to nářez. V prvním stoupání do hor na Ožralý vršek zničehonic přestal jet King Quad, asi řídící jednotka. Pak jsme se vydali východní cestou na hřebenu následovaly tři protržené manžety o větve, dva bůčky a jako bonus se začal hřát jeden Grizzly, studený chladič - asi termostat, tak jsem to odpískal. Táhli jsme ho 90 km zpět na hotel. Náča
20.6. 8:00 hod. - Včera měla být po předešlé 159 km dlouhé etapě oddychovka. Navštívili jsme salaš, koupili sýr a pak to přišlo. Cesta se změnila v lehký brutál, jeli jsme cestu - řežte mi to na 4 m do katru! Jenže voda vytvořila takové erozní díry, že jsme to jeli 2 hodiny, ale bylo to pěkný. Dnes vyrážíme na Tibles! Zdar Náča
18.6. 21:45 hod. - Právě jsme se vrátili z dnešní trasy. Vyrazili jsme ráno v 9 hod. směr Rodná, nejdřív lesní prachovky, pak nádherné hřebeny s azurovým nebem a dobytí Ineu 1931 m. Protože jsem při svém backflipu rozbil navigaci a mapy nešly přehrát, jeli jsme podle "Náča head navi". Cestou z hřebenů jsme se dostali do svaznice, kteoru sebraly deště uplynulých týdnů, cca 1,7 km za 3 hodiny. Byl to nářez - metrové schody, skládání kamenů - prostě trošku off road... Zdar Náča

10.6. - 16.6.2012

Datum Zpráva
16.6. 12:00 hod. - Tak třetí parta už míří k domovu. Jeff úspěšně vstoupil opět do Šengenu a já mířím na místo srazu se čtvrtou partou do hotelu Drácula. Zdar Náčelník
15.6. 22:00 hod. - Dnes nám konečně počasí přálo, kolem 10 hod. jsme vyrazili po hřebenech Vladeasu. Vše probíhalo OK až do chvíle, kdy jednomu z King Quadů přestala dávat jiskru svíčka, náhradní jsme měli jen na BRP a Yamahu, které tam nešly. Tak jsme jí přes 30 km táhli zpět. Na sjezdu z Vladeasy se vytrhl přední rám, který se zarazil do země a katapultoval jezdce i ATV, naštěstí to dopadlo dobře. Pak jsme dali závěrečnou Tujku v Iadolině a začali nakládat na vlek. Náča
14.6. 20:30 hod. - Před chvilkou jsme se vrátili z dnešní trasy. Ráno to vypadalo na déšť, nikomu se nechtělo cestou, kde jsem včera hodil záda, tak jsme to vzali dolů a dali agroturistiku - louky s bůvoly, vesničky, nějaké to údolí a bukové lesy. V jednom z nich trefil Jeff v bočním čelně buk, odnesl to přední rám. Náčelník
13.6. 18:00 hod. - Ráno bylo dost zataženo, tak jsme to dali starou bukovkou do Beius. Vše bylo po včerejší bouřce rozervané od vody, v potoce tolik vody, že jsme museli hledat nový brod. V lese všude popadané zlámané větvě, na pasece byly vyvrácené buky, napadané přes cestu. Když jsem se tahal na navijáku nad ně, abych našel objezd, prasklo lano na navijáku a já hodil pozpátku backflipa. Odskočil jsem, jen mě to vzalo nohu, ale je jen zhmožděná. ATV O.K., chytl to kanystr, ale zlomil se klíč s imobilizérem, tak to nejde nastartovat. Jinak super trip, objevili jsme nové údolí. Jen zpět jsem dojel jak kačer na laně... Zdar Náča
12.6. 20:00 hod. - Včera večer dorazilo z Čech 5 ATV a 6 Endur, dnes ráno jsme za polojasna vyrazili na trip po hřebenech do Remeti, bylo to super - bahýnko, sjezdy a výjezdy... Prostě pohoda, po deštích trošku prudší potoky, plné vody - Endura měla trošku problém. Zítra jestli počasí dovolí, tak směr Vladeasa. Zdar Náča

(Touareg Club)

2.6. - 9.6.2012

Datum Zpráva
8.6. 13:09 hod. - Konečně je to tady - TIBLES JE DOBYT!!!!!
8.6. 9:00 hod. - Tento den nám opět není nakloněn. Další V10 skončila. Při výjezdu po svážnici narazila pravým předním kolem do klády a přetrhla se spojovací tyč. Díl jsme objednali a už míří na místo určení. Nic nás však už nedokáže zastavit. Auto jsme nechali na místě a posádka z V10 přeskočila do náčelnického auta. Máme jeden jediný směr - TIBLES!!! Až dorazí náhradní díl, tak se k V10 vrátíme a opravíme ji na místě.
8.6. 6:00 hod. - Budíček a nástup na dobytí pohoří Tibles. Po třech dnech deště je konečně obloha bez mráčku, tak snad podklad alespoň trochu vyschne. Doufejme. Jsme jednoznačně přesvědčeni pokořit Tibleš. Stále je to však natolik rozmáčené, že už nyní víme, že to bude dost náročné. Včera jsme si užili dost bahna nad Bistritou a kolem sedmé jsme dorazili do základního tábora, vybraného pro výjezd na Tibles. Bylo to údolí, kde jsme byli před dvěma dny. Tak nám držte palce.

25.5. - 2.6.2012

Datum Zpráva
1.6. 8:00 hod. - Včera večer jsme zatábořili na hřebínku s překrásným výhledem, dopoledne jsme strávili přesunem po kluzkých lesních cestách po Lipové, pak po asfaltu směr Arad, neboť na ZJeepu definitivně odešlo ložisko. Odpoledne všichni vyrazili k domovu a já se přesunuji přebrat partu z Touareg Clubu. Zdar Náča
31.5. 16:30 hod. - Včera jsme zatábořili u potoka v údolí, odkud jsme ráno vyrzili přes hřeben směr Arad. Na lesních cestách jsme strávili skroro celý den, ke slovu přišel i naviják. ZJeep, která má v háji LP ložisko, má jako bonus přidřenou PP paknu, tak jsme střihli hadičku a už to jede. Počasí nám přeje. Náča
30.5. 17:00 hod. - Tak jsme provizorně opravili ZJeepy, já mám tlumič z Navigátora, dalšímu ZJeepu jsme objednali ložisko a za dva dny se pro něj vrátíme. U ostatních přetrvávají neidentifikovatelné zvuky ;-) Teď hurá pryč z civilizace... Zdar Náča

Offroadové setkání v Bělé pod Bezdězem 5.5.2012

(2012-05-23)

Tak na víkendovém srazu v Motorlandu v Bělé se nakonec sešlo 21 teřéňáků, od klasiky až po Porsche Cayenne... Zahájil jsem průjezdem přes terénní polygon, kde bylo možné si vyzkoušet jak prudký sjezd 45° i boční náklony včetně brodu. Pak jsme se přesunuli do rokle kde to byly spíš triálky, v poledne jsme se stáhli k táboráku na buřta. Odpoledne jsme zvládli pískovnu i takovou cestu, takže jsem si vyzkoušeli pěkně různorodý terén. Počasí nám přálo a tak jsme si užili offroadovou pohodu...

Maroko

M A R O K O

7.4. - 26.4.2012

Datum Zpráva
25.4. 20:00 hod. - Včera ráno odjela parta z TC směr do Čech a už jsou všichni v pořádku doma. My se ve čtyřech vrátili zpět na duny Erg Chebbi a teď si zde budu užívat 5 dnů dovolené v Náčelnickém stylu - tedy čtyřkolkářskou pohodu v dunách. Právě jsme přijeli ze západu slunce z dun, kde jsme si na hraně 100-metrovky připili rumem Metusalem, prostě T.I.A. - TO JE AFRIKA! Zdar Náča
P.S.: Uvidíme se na srazu 5.5. v Bělé.
24.4. A to je přátelé vše... Posádky se dnes nalodily úspěšně na trajekt, odpluli na Gibraltar a nyní je čeká necelých 3 000 km domů, do České republiky. V uplynulých týdnech jste měli možnost sledovat naše putování po severní Africe, po místech, kam se běžný turista nemá šanci podívat. Posádky urazili (respektive urazí necelých 10 000 km) a zažili různá dobrodružství. Ať už se samotnými obyvateli severní Afriky, tak i s přírodou samotnou. Nechyběly ani vypjaté chvíle, kdy nám Touareg stávkoval. Ale jak jste se mohli dočíst, všechno nakonec dobře dopadlo (jako vždy) a věřím, že účastníci expedice budou na tento trip dlouho vzpomínat, a že pro Vás, kteří jste všechny tyto řádky četli z pohodlí svých domovů, to byl rovněž zážitek. Tímto končí první letošní expedice a my v TouaregClubu se už začínáme připravovat na expedici další - Hardoce Tibles, kterou startujeme 2. 6. Takže se opět máte na co těšit... Zároveň všem děkujeme za příjemné komentáře a podporu... Myšák a Náča.
24.4. 8:00 hod. - Včera jsem se přesunuli přes Casablanku, kde jsme navštívili mešitu Hasana II a zažili opravdový dopravní chaos. Pak jsme se přesunuli dále na sever až do malého rybářského městečka Asilah, odkud právě vyrážíme za pár minut na hranice v Ceutě. Potom přeplutí do Evropy a hurá domů...

Offroadové setkání v Bělé pod Bezdězem 5.5.2012

(2012-03-29)

Ahoj offrouďáci,
je tu jarní offroad setkání, kde se můžeme konečně po té dlouhé zimě vidět, my se vrátíme 3.5. z Maroka, tak bude i o čem vyprávět.
Setkání proběhne první květnový víkend 5.5., v Bělé pod Bezdězem. Samotné ježdění s teréňáky a ATV se bude konat v sobotu od 10 do 17 hod. Máte se na co těšit, je tu pěkná testovací dráha a velký zalesněný prostor, bahno i písek a strmé výjezdy a sjezdy v roklích.

Rád vás všechny 5.5. uvidím, poplatek je pouze 500,- Kč za auto.

• KDY?   5.5. 2012 v 9.30 hod. sraz přímo v areálu Motor Land Bělá
  • KDE?   v Bělé pod Bezdězem směr Česká Lípa, 45 min. z Prahy
  • ZA KOLIK?   500,- Kč za auto
  • Poté privátní program, pouze pro zvané.

Transylvánia Winter Tour

(2012-03-25)

Dnes jsem se rozloučili s zimní sezonou v Rumunsku, od ledna se zde vystřídalo na 5 akcích 30 jezdců na pásovcích a sněžných skútrech.
Tak kdo nejel, že si myslel, že už nebude sníh může litovat. Bylo nádherně slunečno a sněhová pokrávka o výšce od 90 do 140 cm byla dostatečná. Tak zase za rok !!!

Zdar Náča

Sand Training Erg Chebbi - Maroko 7dnů duben 2012

(2012-03-18)

Ahoj všem,

jak jsem slíbil v Offroaďáckém infu, přinášíme nabídku na nezapomenutelný zážitek v dunách Erg Chebbi - Sand Training v Dakarském speciálu Toyota LC 120. Naučíte se pod odborným vedením zdolávat ty nejvyšší duny a jistě se pohybovat v písečném moři. Spolu s tím bude spojený doprovodným programem jízda na ATV. Zajištěno ubytování ve stylovém hotelu včetně stravování, letecká přeprava do Maroka-Rabat, pak přeprava klimatizovaném mikrobusem VW Caravela, stroje budou už připravené na místě.

Cena na osobu: 97.500,- Kč

Kdy? Tři termíny: 15. - 21.4.2012 a 21. - 27.4.2012

Předběžný zájem zasílejte na jirka.ch@offroadworld.cz

Ubytování v Kasbah Le Touareg možnost i v berberských stanech v dunách:

Rental Racing Dakar Car

Cena pronájmu:

• do 10 dnů 15.000,- Kč/den
  • nad 10 dnů 12.000,- Kč/den

• vozy LC 120 možno pronajmou na závody, neboť mají sportovní doklady a jsou zařazena do třídy T2
  • vůz LC80 lze použít jako Press Car nebo tréninkové vozidlo

Podmínka zapůjčky je 1-5 denní trénink pod dohledem našeho instruktora.

Dle požadavku možnost zajištění servisních techniků, včetně ND.

Dle poptávky možno zajistit Racing nebo Sand training v Maroku. A to trénink jízdy po pistách dle roadbooku nebo trénink jizdy v písečných dunách na Erg Chebbi, případně spojení obou. Délka trvání je 5 až 10 dnů.

Bližší info na tel: 602 299 299, nebo na mailu: jirka.ch@offroadworld.cz

TRANSYLVÁNIE Winter Tour ATV - poslední dva víkendy

(2012-03-09)

Ahoj všem,
přestože u nás už zima i na horách díky vysokým denním teplotám pomal končí, v Rumunských horách jsou stále příznivé podmínky pro sněžné skútry i pasovce (ATV s pásy) na hřebenech stále přes 3m sněhu.
Příští víkend 16. - 18.3. se odjíždí v pátek ráno, jedou tři Endura s pásem Explore a máme volno pro další tři, ať s vlastním strojem nebo na místě k zapůjčení ATV Yamaha Grizzly 700 s pásy či sněžný skútr Yamaha Apex SE.
Další víkend 23.3. - 25.3. volné dvě ATV a tři skútry.
Budou to asi poslední letošní zimní akce, tak neváhejte a pojďte si užít jízdu po hřebenech na sněhové peřině...

Info na tel.: 602 299 299, e-mail: info@expedice4x4.cz.

• 17.3. - 19.3.
  • 23.3. - 24.3.

OFF ROAD EXPEDITIONS - jsme tu pro Vás už 15 let !!! SOUTĚŽ

(2012-03-09)

Ahoj všem,
v pondělí 19.3. přichází na pulty časopis OFF ROAD 2/2012, kde naleznete soutěž k našemu výročí. Ano od naší první offroad výpravy do Transylvánie v roce 21997 uplynulo už 15 let. My jsme mezi tím objevovali Island, Norsko, Maroko, Austrálii, Tunis, Libyi, a posledních pět let i Namibii.
Nyní Vám přinášíme soutěž, kde můžete vyhrát účastnický poplatek na Expedici Transylvánia 2012. Tak si nezapomeňte příští pondělí koupit Vás časopis OFF ROAD...

Zdar Náčelník

P.S.: Pro příznivce ATV připravujeme obdobnou soutěž do časopisu Quad, který vyjde v začátkem dubna.

SNOW RACE - závod na sněžných skútrech a swowcross

(2012-02-29)

FEDERATIA ROMANA DE MOTOCICLISM CLUB SPORTIV BIHOR APUSENI

Ahoj všem, co si rádi užívají jízdu po zasněžených horských hřebenech na sněžných skútrech a v poslední době i na Endurech s pásem Explorer.
Právě pro ně je tu závod , kterého se můžete zúčastnit. Sami tuto oblast dobře známe,pořádeme tu zimní akce už sedm let, a můžeme jen doporučit. Jesli se na závod necítíte, můžete vyrazit s námi na víkend, viz nabídka níže.

• EMFEXTREM Cup 9.3.- 11.3. 2012
  • pro snowmobile a snowcros
  • HOTEL Iadolina Stana de Vale
Tak vyzkoušejte, co je ve Vašem stroji...

Náča

(2012-02-27)

Podle aktuálního infa z dnešního rána, připadlo dalších 70 cm prašanu a jsou skutečně ideální podmínky pro sněžné skútry i pasovce (ATV s pásy) na hřebenech jsou asi 3-4 m sněhu. Jak jsem psal, máme na půjčované stroje zakoupené speciální povolení, opravňující k jízdě v této oblasti a vše je tak legální. Když přijedete s vlasním strojem, žádný problém, jen Vás to bude stát 25 Eur na den navíc za povolení. Nečeká Vás tady nenávistný pohled lyžařů a ostatních turistů, tady si jízdu po hřebenech prostě užijete ! Neváhejte a pojďte si užít jízdu po hřebenech na sněhové peřině... Info na tel.: 602 299 299, e-mail: info@expedice4x4.cz.

• 10.3. - 12.3.
  • 17.3. - 19.3.
  • 30.3. - 1.4.

Rally BUDAPEŠT – BAMAKO 2012

Novinka pro rok 2013 - Rally BUDAPEŠT - BAMAKO, vlastně starý dobrý Dakar pro amatéry

(2012-02-22)

Pro příští ročník tedy 2013, chceme Vám všem, kteří chcete okusit účast na opravdovém rally v závodní kategorii, ale přitom jet pod vedením průvodce v pohodovém expedičním tempu s partou lidí nadšených pro offroad, umožnit právě účast na amatérském závodu BUDAPEŠT – BAMAKO, což je vlastně trať hodně podobná starému dobrému rally Partis-DAKAR, z kterého se bohužel stala už jen zcela komerční záležitost pro profi teamy, konaná v Jižní Americe.
Už je přihlášeno 5 posádek a jsou volná ještě 3 místa. Kdo by měl předběžný zájem hlaste se co nejdříve, každý měsíc se zdražuje poplatek za startovné. Rádi Vám poskytneme podrobnější informace, klikněte níže...

12.2. - 18.2.2012

Datum Zpráva
18.2. 9.00 hod. - Včera jsme měli akční trip. Celou noc sněžilo, ráno jsme se vydali v počtu 6 pásovců přes Poien 1631 m, kde nás čekal akční strmý sjezd, naněmž vítr nafoukal obrovské závěje. Na Bohodei 1751 m jsme si museli prorážet cestu skoro 3 hodiny. Na zpáteční cestě jsme Poiene museli objet, na cestě byla spadlá lavina a tak jsme téměř hodinu házeli lopatkami, aby jsme se dostali přes ni na druhou stranu - užili jsme si 6 akčních hodin. Zdar Náča
16.2. 18.00 hod. - V noci dorazila další parta z Čech, do rána napadlo přes 60 cm sněhu, ze střechy spadl sníh, ráno jsme ani neotevřeli dveře z chaty. Dopoledne jsme si proráželi cestu prašanem, který se sypal přes řidítka, tak dlouho až jsem udělal řemen. Na chatě jsme to vyměnili a zítra zase hurá nahoru. Zdar Náča
15.2. 17.00 hod. - Dnes na hoře mraky, tak jsme to dali přes les do údolí k Lesu a přes potok nahoru do lesa směr Beius. Louka za potokem nám trvala 1,5 hod. Lesní cesta ve stoupání 2,5 hod. lopaty i navijáky, cíl byl hřeben. Ve 15.30 hod. po 4 hod. práce kóta dobyta - přirovnal bych to významem snad k dobytí severního pólu ;-) Zdar Náčelník

10.2. - 12.2.2012

Datum Zpráva
11.2. 18.00 hod. - Právě jsme dojeli z dnešní trasy, od rána azuro, vydali jsme se po hřebenech směr Lesu. V místech, kde se jezdilo v bočním náklonu, bylo vidět skútry párkrát na búčku. Ujeli jsme asi 60 km a užili si další parádní den. Zdar Náča
10.2. 18.00 hod. - Včera ve 3 hod. ráno jsme dorazili v počtu 7 chlapů užít si víkend. V údolí bylo -19°C, u chaty -12°C a 1,8 m sněhu. Ráno jen -6°C, dopoledne adventure trip přes spadlou lavinu pod vrchem Poien na Bohodei a zpět přímou cestou na Poiena 1,5 hodiny tahání, navijáky. kolem 15 hod. jsme se dostali nahoru a uvítalo nás azuro. Pak dole na plání lítání a skákání na skútrech, až do skoku, kdy to odneslo obočí ale na šití to nebylo. Prostě super den! Zdar Náča

Nový Zéland 2012-2013

(2012-02-07)

Ahoj všem,
jak jsem slíbil, připravil jsem poznávací výpravu na Nový Zéland. Jsou, možné dva termíny a to buď první tři týdny v prosinci 2012 s odletem 1.12. a návratem 21.12. - možnost zbavit se předvánočního stresu nebo pak od druhého týdnu až do konce února 2013, neboť v lednu jedeme Rally Bamako.

Tak dejte zcela nezávazně vědět, kdo by měl zájem a jaký termín preferujete. Když by jste chtěli jet letos, je třeba se vyjádřit do konce února.

(2012-02-01)

Jak už jsem psal, tento rok se zima v Transylvánii skutečně povedla, na hřebenech jsou asi 3-4 m sněhu, u naší základny asi 1,8m, prostě ideální podmínky pro jízdy na sněžných skútrech a ATV s pásy. Kromě toho máme zakoupené pro naše stroje speciální povolení, opravňující k jízdě v této oblasti a vše je tak legální. Nečeká Vás tady nenávistný pohled lyžařů a ostatních turistů, tady si jízdu po hřebenech prostě užijete !

Od 12.2. do 18.2. pořádáme týdenní akci, zatím jsou přihlášeny 4 stroje, tak se můžete ještě přidat i Vy, neváhejte, stojí to za to ! Můžete jet s vlastním stojem nebo máme ještě volné 2 ATV s pásy a 3 sněžné skútry, které Vám půjčíme. Více na http://www.offroadguide.eu/transylvanie-atv.php.
Neboť už nyní jsou víkendy do poloviny února obsazené a sněhu je opravdu hodně, přidáváme další termíny víkendů na konec února a březen:

• 12. - 18.2. týdenní akce - obsazeno částečně (2-3 volná místa)

Víkendové akce:

• 17. - 19.2. obsazeno částečně (2-3 volná místa)
  • 24. - 26.2.
  • 2. - 4.3.
  • 10. - 12.3.
  • 17. - 19.3

Na víkendové akce možno zapůjčit ATV s pásy nebo sněžné skútry, viz http://www.offroadguide.eu/transylvanie-atv.php.

Pište na mail info@expedice4x4.cz nebo volejte 602 299 299.

27.1. - 29.1.2012

Datum Zpráva
28.1. 17.00 hod. - Užili jsme si další parádní den! Ráno bylo trochu zataženo, tak jsme vyrazili lesní cestou směr Leshu, po obědě spadly mraky dolů, tak jsme vyrazili na hřebeny, kde bylo nádherné slunce. Přes Bohodei jsme vyrazili směr Vladeasa asi na půl cesty. Byla to paráda, skútry lítaly i 130 km/h. Teď jsme se vrátili a balíme, zítra valíme domů. Zdar Náča
P.S.: Ještě jsou volná místa koncem února, tak neváhejte - stojí to za to!
27.1. 18.00 hod. - Právě jsme dojeli na Cabanu, od rána bylo azuro - nádherně. Vyrazili jsme 4 ATV a 3 skútry směr Poiene na pláních byla umrzlá vrstva a nádherně se jezdilo. Občas nás zastavily návěje sněhu, ale byla to paráda. Párkrát tahání navijákem, ale na pohodu. Poobědvali jsme venku a odpoledne se vydali na Bohodei pod námi inverze - mraky se válely v údolích, byl nádherný západ slunce. Dnes prostě ideální ježdění i počasí, prostě jsme si to užili... Zdar Náča
27.1. 8.00 hod. - Včera jsme dorazili kolem 9. hodiny s partou Moraváků, je nás celkem 7 strojů. Dnes to vypadá na slunečno, tak dáme hřebeny. Zdar Náča

20.1. - 22.1.2012

Datum Zpráva
22.1. 19.00 hod. - dnes od rána mlha a padal sníh, tak jsme vynechali hřebeny a dali Forest Challenge - prostě zasypané lesní cesty, naviják běžel jak o život. Zdar Náčelník
21.1. 19.00 hod. - od rána bylo azuro, tak jsme vyrazili na hřebeny, byla to nádhera. Půjčili jsme si skútra Artic Cat 900 s dlouhým pásem, ale všichni se s ním váleli ;-). Odpoledne jsme vyjeli na Poiene 1631 m. Byl to další parádní den, snad počasí vydrží, zůstáváme do pondělka. Zdar Náča
20.1. 19.00 hod. - tak jsme zachránili ATV, zadní přetočený pás jsme narvali zpátky a dali ještě kolo, už to bylo ujeté, tak jsme mrskali! Další parádní den... Zdar Náča

(2012-01-16)

Tak konečně je už zase zima, jak má být a v Rumunských horách je spousta sněhu . Tak jsme toho využili a tento víkend strávili v pohoří Vladeasa. Byla to paráda a na pasovcích (ATV s pásy) a sněžných skútrech jsme si užili parádní víkend a to bez toho, aby nás propichovali nenávistné oči lyžařů nebo nám před očima šermovali hůlky běžkařů. Tady je to legální věc a po uhrazení poplatku ještě vítaní hosté. Bylo tolik sněhu, že ke slovu přišel i naviják - prostě zimní pohoda v sedle stroje !

Tento rok pořádáme kromě klasické týdenní akce, víkendové akce na které můžete jet s vlastním striojem nebo si na místě půjčit ATV s pásy a sněžný skútr více na http://www.offroadguide.eu/transylvanie-atv.php nebo tel. 602 299 299.

Termíny:

13.1. - 15.1.2012
INFO DENÍK

Datum Zpráva
15.1. 8.30 hod. - opět připadl sníh, ale už je jasno, bohužel musíme vyrazit domů, je tolik sněhu, že vlek musíme vytáhnout pásovcem. Pásovce a skútry tu zůstavají pro další partu. Tak zas o příštím víkendu. Náča
14.1. 8.00 hod. - celou noc sněžilo venku je nádherný prašan, jdeme si půjčit skútry -2xVentura 700 a jedno dělo se 150koníkama ! Je to super, ale dřina v tom hlubokém sněhu, kolem 13h zase polévka a mění skútry za pásovce, vrážíme po ledních cestách na hřebeny, je tam tolik sněhu, že přichází ke slovu i naviják a lopata – je to bomba, vracíme se až 19h plní zážitků !! Večer táborák na sněhu ! Posílam zímní pohodu, Náča
13.1. 17.30 hod. - ráno jsme se sice probudili do mlhy, ale to nás neodradí. Začína sněžit a vyrážíme na hřebeny, ale bohužel na hoře v 1.600 m není nic vidět, tak volíme lesní cesty, je to paráda, pásovci se valí po cestičkách jak tanky. V poledne s stavujeme v hotelu na polevku a jezdíme až do 17h. Zdar Náča