 |
|
TRANSSYLVÁNIE
25.5. - 2.6.2002 |
|
 |
26.5.2002 - včera bez signálu. Dopoledne po zelených hřebenech a pak úvozem do údolí, tady už na nás čekají
"Mirečci", kteří se kvůli opravě zdrželi v Čechách. Kolem druhé za slunného počasí vyrážíme v kompletním počtu 6 teréňáků
na prohlídku zlatonosné štoly. Při zpáteční cestě se strhává průtrž mračen. V táboře stavíme auta proti sobě, abychom mezi ně
roztáhli plachtu. Prší až do 19 h, pak rozděláváme oheň.
27.5.2002 - dobýváme Pietrosul, po rozpozporkách déšť, pak navijáky. Zastavuje nás až 400 m před
meteorologickou stanicí sněhová plotna dlouhá 80 m. Počasí se umoudřilo, je jasno a nádherný rozhled. Cestou zpět na úplné
rovině chytne nešťastně Fousor levým kolem břeh a převrácí auto na pravý bok. Naštěstí v nulové rychlosti - nikomu se nic
nestalo. Auto má lehce poškozený bok. Problém je auto převrátit, je třeba do boku uvázat kladku a ani jeden strom... Zbývají
kameny - první se vyvrací, druhý pokus je úspěšný, Patrol je zpátky na čtyřech - motor v pohodě. Vyrážíme zpět. Všechno
dobře dopadlo.
29.5.2002, 11 h - jen jsme opustili hotel Drákula, strhla se průtrž mračen - ten Drákula nám dává. Dojet dnes na
hřeben bude "maso", už Rozporky jsou víc než akční.
29.5.2002, 16 h - tak jsme zdolávali Rozporky v úvozové cestě u Drákuly tři a půl hodiny. Průtrž mračen a cestou se
valí voda, do toho Bořek udělal ráfek a zul pneu. Teď jíme u Drákuly a pak přesun k potoku - "můj kemp" necháváme na zítra,
snad přestane pršet.
30.5.2002 - všechno totálně podmáčené. Volíme cestu přes staré lavinové pole. Naši "těžkooděnci", hlavně Toyota
75, jenž má 3,3t, má problémy a to obě "špéry". Zato "Mirečci s Asconou" - lehký Opel Campo, vyjedou všechno jako nic.
Teď nás čeká ostré stoupání - bez navijáku to nejde, i "Ascona" na kurtě..
|