poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Alpy - Ligurské

(21.7. - 28.7.2013)

Datum Zpráva
27.7. Dnes jsme campovali nad Monacem v přírodě, šli jsme všichni spát brzo. Já měl zajímavou noc... asi jsem něco blbýho snědl a tak jsem trávil noc v předklonu mezi stromama. Ránko jsme si projeli okruh F1 a prošli si Monte Carlo. Pak jsme houpli do moře a na pizzu a už valíme dom.
Zdar Ťisťák, Náča, Jířan, Mrazík a parta
26.7. Dnes jsme se opět probrali do krásného dne. Vyrazili jsme na hřebeny a užívali si offroadu i sluníčka :) Na obědové pauze jsme zjistili, že Ligura, která byla sjízdná naposled v roce 2010, je opět otevřená, takže jsme si expedici o den protáhli a opět jsme se nabažili výhledů. Navíc byla cesta místy solidně úzká, takže jsme si užili adrenalin. Teď už nasáváme mořský vzduch a šarm luxusních aut v překrásným Monacu a užíváme si nesmyslný pohody.
25.7. Včera jsme zapařili do brzkých ranních hodin u ohýnku, takže jsme ránko posunuli o půl hodiny budíček. Dali jsme průjezd Parpallionem a po cca 100 km přesunu jsme zas vyjeli do hor, kde se všem zastavoval dech z překrásných výhledů. Bohužel nás zastavila sněhová bariéra a tak jsme museli v jednom místě couvat. Vše jsme ale zvládli a horu jsme z druhé strany objeli. Mno byl i trošku offroad. Máme luxusní počásko a už kempujeme.
24.7. 15:00 hod. - Dnes dopoledne jsme dojeli na Lago Nero, dali jsme procházku po starém městě v Brianconu. Teď míříme do Elmbrumu, odkud se přesuneme pod Parpailon. Zdar Náča
24.7. 10:00 hod. - Včera jsme tábořili ve výšce 1647 m ve vesnici duchů Autagne, večer začalo pršet, tak byla podplachetní párty, ale nikdo nepekl. Ráno azuro, vyrážíme směr Lago Nero, pak přejezd do Franice. Zdar Náča
23.7. 14:00 hod. - Právě sjíždíme z pevnosti Jafferau ve výšce 2811 m, počasí nám přeje - nádherné výhledy, prostě paráda. Náča
22.7. 14:00 hod. - Obědváme ve výšce 2536 m u pevnosti na staré Assietě, je 18°C - pohoda. Odpoledne sjedeme do Ouux, kde zatáboříme. Náča
22.7. 8:00 hod. - Včera večer jsme se sešli v plném počtu 8 vozů v táboře nad Susou, kde jsme společně poseděli, spát se šlo po půlnoci. Teď jsme se vzbudili do slunného rána, tak snad počasí vydrží. Zdar Náča
21.7. 8:00 hod. - Právě vyrážíme z Prahy na letošní výpravu do Ligurských Alp, zatím jedeme ve 4 autech a další se připojí po cestě a se 3 se sejdeme na místě. Zdar Náča