poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie - ATV

(16.6. - 23.6.2012)

Datum Zpráva
22.6. Tak ráno jsme poopravovali ATV a vyrazili na odychový trip po okolních lesních cestách, který jsme zakončili v místní hospůdce s venkovním sezením. Večer jsme naložii ATV na vleky a ráno vyrážíme domů. Tal zas za rok. Zdar Náča
P.S. byl to náročný měsíc, každá parta měla nejen problémi s počasím, ale i spoustu technických problémů, ale to k offroadu patří...
21.6. 10:00 hod. - Tak včerejší trip na Tibles se protáhl až do jedné hodiny po půlnoci. Najeli jsme 227 km a strávili v sedle 17 hodin, byl to nářez. V prvním stoupání do hor na Ožralý vršek zničehonic přestal jet King Quad, asi řídící jednotka. Pak jsme se vydali východní cestou na hřebenu následovaly tři protržené manžety o větve, dva bůčky a jako bonus se začal hřát jeden Grizzly, studený chladič - asi termostat, tak jsem to odpískal. Táhli jsme ho 90 km zpět na hotel. Náča
20.6. 8:00 hod. - Včera měla být po předešlé 159 km dlouhé etapě oddychovka. Navštívili jsme salaš, koupili sýr a pak to přišlo. Cesta se změnila v lehký brutál, jeli jsme cestu - řežte mi to na 4 m do katru! Jenže voda vytvořila takové erozní díry, že jsme to jeli 2 hodiny, ale bylo to pěkný. Dnes vyrážíme na Tibles! Zdar Náča
18.6. 21:45 hod. - Právě jsme se vrátili z dnešní trasy. Vyrazili jsme ráno v 9 hod. směr Rodná, nejdřív lesní prachovky, pak nádherné hřebeny s azurovým nebem a dobytí Ineu 1931 m. Protože jsem při svém backflipu rozbil navigaci a mapy nešly přehrát, jeli jsme podle "Náča head navi". Cestou z hřebenů jsme se dostali do svaznice, kteoru sebraly deště uplynulých týdnů, cca 1,7 km za 3 hodiny. Byl to nářez - metrové schody, skládání kamenů - prostě trošku off road... Zdar Náča
18.6. 8:00 hod. - Včera jsme si užili nádherný slunný den, dali jsme to od hotelu přes louky do lesní uvozovky a pak potokem nahoru na Můj kemp. Zpět jsme dojeli až kolem 18.30 hod. Na jednom z Renegadů vystřelilo gufero od variátoru, tak dnes jede na půjčené Grizzlyně. Venku slunce, valíme na Rodnou. Zdar Náča
17.6. 8:00 hod. - Včera kolem 23 hod. dorazilo osm 4-kolkářů z Moravy na hotel Drákula. Podle předpovědi, to po 3 týdnech bude snad první týden bez deště, teď azuro 21°C. Zdar Náča