poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Namibie

(19.10. - 8.11.2009)

Datum Zpráva
9.11. 14.00 hod. - Včera večer jsme všichni dorazili zpět do Windhoeku, cestou jsme ještě stihli pořídit pár pěkných fotek na gepardí farmě. Teď jsme právě přistáli v Joburgu SA, čekáme do 20 hod. na let do Evropy. Zdar a naviděnou příští týden ve středu 18.11. na klubovně - po 2 měsících bude co vyprávět.
7.11. 18.00 hod. - Máme za sebou dva nádherné dny v NP Etosha, dnes spíme ve třetím resortu jménem Okakuejo. Viděli jsme stovky antilop, zeber a pakoňů, destíky žiraf, orixů, pár slonů a dnes konečně lvy. Ráno 3 lvy, ale na 500 m. Zato kolem 15 hod. jsme cca 7 m od vozu měli tu vzácnou šanci vidět a nafotit celou lví rodinku - lva, 4 lvice a 5 lvíčat. Byl to ten zážitek, který se vám navždy uloží do paměti... Všechny posádky jsou OK, zítra nás čeká přesun do Windhoeku. Zdar Náča
5.11. 12.00 hod. - Právě jsme dojeli na Ruacana Falls (Namibijské VF). Jsme trošku rozčarovaní z toho, že vodopády jsou bez vody, neboť Angolané vybudovali nad vodopády přehradu a vodu pouští jak se jim zlíbí, teď zrovna se jim nechce :-(. Včera jsme si užili pěkný offroad v délce 100 km okolo řeky Kunene. A hlavně náš rastaman - průvodce nám domluvil prohlídku nekomerční himbské vesnice. Děti narozdíl od jiných míst nežebrali, ale spíš se nás bály. Byl to jeden z těch zážitků, na které se nezapomíná. Na Epupa Falls jsme fotili 5-metrového krokodýla, který se asi 20 m od nás chladil s otevřenou tlamou. Zdar Náča
3.11. 12.00 hod. - Náhradní auto přivezli ráno, po kompletaci pěti proražených pneu a tří zničených disků jsme opět v plném počtu pěti aut vyrazili Kaokolandem - zemí Himbů a Herero na Epupa Falls, odkud pojedeme podél hraniční řeky plné krokodýlů na Ruacana Falls. Budeme asi 3 dny bez signálu. Zdar Náča
2.11. 18.00 hod. - Hoanib River opět nezklamal, viděli jsme víc jak 30 slonů, spoustu žiraf a Orixů, nepočítaně antilop, byla to paráda. Pak jsme se vydali řekou na sever, 3x bush campy a náročný terén nám umožnil ujet 5 km za hodinu, trvalo nám to 2 dny. Včera večer jedno auto prorazilo vanu motoru, tak jsme to ráno přeložili a pokračovali dál. Mně se podařilo pověsit při brodění auto na šutr, tak jsme měli po sedačky vodu :). Teď čekáme na nové auto, zítra směr Epupa Falls. Náča
30.10. 17.00 hod. - Právě vjíždíme do Hoanib River, přejte nám dobrý lov beze zbraní. Budeme fotit slony, žirafa a spoustu antilop. Možná se objeví i lev, tak snad neuloví on nás. Budeme 3 dny mimo signál. Zdar Náča
29.10. 15.00 hod. - Včera jsme se v Uisu setkalis naším rangerem - je to drobný chlapík ze kmene Tamaro, na hlavě má dredy, naprostý pohodář, mluví ang. a nářečím jako Xy-Xao. Dopoledne jsme projeli Ugab River a teď míříme ven z Doros kráteru. Zítra nás čekají skalní balby a Hoanib River. Všichni OK. Zdar Náča
27.10. 16.00 hod. - Dnes dopoledne jsme si užili plavbu na catamaranu, na jehož palubu lezli okolo plavouvcí lachtani a z ruky hltali ryby, nad hlavou se nám vznášela "Namibijská Air Force", tedy pelikáni chytající ryby z ruky. K tomu ještě okoli skákali delfíni a podávalo se šampaňské a ústřice - prostě pohoda. Náča
26.10. 15.00 hod. - Tak jsme překonali duny pouště Namib, narozdíl od loňska bez větších problémů. Z 5 aut nás to stálo "jen" dvě zadní čela, jedno od tahání, druhé od hupu v dunách a jeden čelní rám, též od tahání. Na autech nejsou vyprošťovací oka. Jednomu autu špatně táhl motor, tak jsem s ním jel nakonec sám. Náča
23.10. 20.00 hod. - Kde vloni nebyl signál letos je. Dnes nádherná scenéri rudých dun tyčících se z vyshlého jezera - jen ta teplota 47°C :-( nás zmáhala. Teď je 30°C, poho. Náča
23.10. 9.00 hod. - Včera jsme se přesunuli z Windhoeku do Sesriem, kde jsme tábořili venku. Teď vyrážíme do NP Sossusvlei, kde se z vyschlé řeky tyčí rudé duny. Náča
21.10. 19.00 hod. - Právě večeříme v lodgi Arabush. Celý den jsme strávili nákupem zásob na naší třítýdenní cestu napříč Namibií. Prvně nás čekají 300 m vysoké duny pouště Namib, pak Sceleton Coast, Hoania River, dál na sever k Epupa Falls a podél řeky Kunene na Ruacana Falls a do NP Etosha. Signál moc nebude. Náčelník
20.10. 9.00 hod. - Tak se celá naše parta v počtu 10 členů sešla na letišti v Johanesburgu. Už jen jeden 2-hod. přelet a naše expedice po Namibii může začít. Zdar Náča