poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie

(9.5. - 18.5.2003 a 16.5. - 25.5.2003)

23.5. Jak jsem už psal, tak díky špatnému počasí, které k nám dorazilo ze střední Evropy, jsme vyrazili na cestu domů. Po noclehu v maďarské Carde jsme se přesunuli přes Slovensko, kde nám zkomplikovali život tamní odboráři, blokující hranice. Všichni jsme šťastně dorazili domů, někteří opravdu se štěstím - Bořkovi uletělo ve 150 km rychlosti pravé přední kolo, naštěstí to ustál a vše se obešlo bez šrámů na těle i autě, jen duše se trochu chvěla. Tak všem zdar a ve čtvrtek jste srdečně zváni na klubovnu. Náčelník
22.5. 21 hod. - ve 14 hod. průtrž mračen a pak zrychlený přesun do Maďarska. Teď jsme v penzionu Carda a využíváme vymožeností civilizace - zapíjíme výpravu a zítra valíme domů. Zdar Náča
P.S.: Ve čtvrtek od 18 hod. probírání zážitků a velkoplošné promítání na naší klubovně na D11.
22.5. 12.15 hod. - tak to dlouho vypadalo a už prší. Konečně je to na "Zelených" akční - Skokan jel na lanku a lepilo se i Zdeňkovi z Frontery. Tak valíme ! Zdar Náča
22.5. Discoverku smůla neopouští. Nejprve si Horolezec rozsekl hlavu, pak druhý Tom úpal a teď tohle - v Maďarsku se nám vysypal zadní diferenciál. Jsme před Brnem. Celou cestu prší. Zdraví Tomové, Sedláček a Krampl.
21.5. Dnes opět pařák 31°C. Horolezec musel s Tomem z ČB domů, neboť si jeho úpal nedal říct. Rozbahněné cesty se změnily v prachovky. Vracíme se nad Baiut na zelené kopce. Skokan už po včerejší ostré pravě vyměkl a překážky nesportovně objíždí. Jinak všechno v pohodě. Zdar Náča
21.5. 7 hod. - tak včera byl akční den. Staré dobré úvozy nezklamaly a my se mořili při sjezdu ve 30°C vedru. Naštěstí krkolomnou trasu odneslo jen jedno zadní světlo. Pak přišel na řadu výjezd lesem, kde zrovna proběhla těžba. Oblíbená parva nám dala zabrat - první ji vyjel Bořek s G, pěkně všechno zavřel a pak jako správný offroadový srdcař plnej a na horu. Po výjezdu se 5 min. kouřilo z auta i cesty, kde doutnalo bahno. Pak tůňka a další výjezd, kde vrčel i naviják. Parva byla hodně roztrhaná a "Skokan" tu dal pěkně zabrat autu - pro něj jel naviják i přes kladku. Nakonec jsme všichni poseděli u táboráku v "mém kempu" a šli poměrně brzy spát, zmožení horkým letním dnem. Ráno je opět vymetená obloha a já se chystám v 7.30 na táborový budíček. Zdar Náča
20.5. Stará dobrá úvozovka nezklamala. Teď se moříme nahoru lesem. Cesta je pěkně podmáčená a to i přestože je již třetí den 29°C. Až to vyjedem, koupačka v tůni a hurá na "Můj kemp". Náča
20.5. 7.30 hod. - tak právě proběhl budíček a všichni lezou ze stanů na Drákulově kopci. Po prohlídce té "slavné díry" razíme na můj kemp. Zdar Náča
19.5. Tragická zpráva - zkonala nám Parva, srovnali nám úvozy. Náča
19.5. 10.30 hod. - už za chvilku budeme v potoce u "Horolezcova" mostu. Lopuší bez problémů. Letos neuvěřitelně dobré a uklizené cesty, tak uvidíme u mostu.
12.00 hod. - most už nestojí, ale potok je průjezdný. Jsme už na asfaltu a mrskáme na Parvu. Náča
19.5. 9.30 hod. - tradici na ožralém vršku jsme dodrželi - "to zas bylo v alejích...". Jindra spal u Vladana a tak. Zatím počasí drží, vyrážíme do lopuší. Náča
18.5. Právě jsme v devíti teréňákách zdolali podhřeben Tiblesu - "prso", jedeme do lopuší, bude pršet. Nastupujeme na potoční cestu na "Ožralý vršek". Levá zatáčka opět nezklamala. Došlo i na naviják. V 17.45 hod. jsme dosáhli tábořiště na "Ožralém vršku", tak hádejte co jdeme dělat... Náča
18.5. 8.30 hod. - dobré ránko, tak dnes asi poslední slunný den, na obzoru se to mračí. Podařilo se opravit Fronteru a tak vyrážíme na Tibles. Zdar Náča
17.5. 18.30 hod. - počasí vydrželo a my táboříme nad "Váchovou" loukou. Zdeněk s Horolezcem mění diferák a my společně vyrážíme na Tibles. Náča
17.5. Včera odpoledne jsme narazili na cestu tzv. povozovou úzkokolejnou, vedoucí většinou potokem. Kdo zná Parvu, tak asi 15 km z kopce do kopce, ale užší. Sice nevedla kam jsme chtěli, ale narozdíl od předešlých byla průjezdná. Vjeli jsme na ni v 17 a skončili v 01. Ke slovu přišly lopaty, krumpáče, pily i navijáky - prostě "offroadový orgasmus".
Mezi tím dojela druhá parta z Čech až na místo tábořiště - nutno podotknout, že pouze podle GPS a za to si Petr zvaný "Pedro" zaslouží pochvalu. Ráno nás probouzí slunce, tak snad to vydrží. Teď čekáme na Vladana v Baja Mare, který veze diferák na Fronteru. Po opravě mrskáme do kopců. Zdar Náča
15.5. 12 hod. - teď poprvé na signálu. Po bouřce už zůstalo zamračené nebe a střídají se přeháňky, znatelně se ochladilo. Včera super "potoční" offroad do vrchu, ale nakonec cesta končí - od vrcholu Tiblese nás dělí 400 m. Zkoušíme další cesty, ale marně - dáváme se na ústup. Deštivý večer trávíme v salaši. Ráno zkoušíme další cestu, ale Fronteře odešel přední diferák. Otáčíme do údolí a spěcháme na signál GSM - musíme zavolat do Čech, ať přivezou diferák.
Zítra čekáme další partu. Tak snad se podaří opravit Fronteru (diferák přiveze Perry - patří mu náš dík), zlepší se počasí a my vyrazíme. Zdar Náča
14.5. 19.30 hod. - dnes nám počasí celý den přálo. Našli jsme novou cestu na nástup na TIBLES a při zpáteční cestě jsme jeli drsný offroad. Asi 4 km rozporek, ke slovu se dostal naviják i krumpáč s rýčem a samozřejmě naše ruce. Teď se zatáhlo a blíží se bouřka, už jsme ale v údolí, tak je to v pohodě. Náča
14.5. Večer jsme seděli u táboráku až do dvanácti. Ráno slunce, ale opar - uvidíme jak dlouho to vydrží. Po včerejším neúspěšném dni jedeme zkusit štěstí do jiného údolí. Náča
13.5. 18 hod. - třináctého je prostě třináctého... Na našem organizačním Patrolu odešel termostat na vodním okruhu motoru, tak jsem ho vyndali a jelo se dál. To ovšem není vše - cesta je stále horší, nejprve sesuv balvanů z odstřelené skály, pak několik vývratů a nakonec po celodenní jízdě konec - dál jen pěšina. Otáčíme a jedeme hledat tábořiště. Náča
13.5. Není dnes náhodou třináctého ? Když se daří, tak se daří ! Ráno před odjezdem Tom "Horolezec" zjistil, že má povolené ložisko na kole. Když lezl zpod auta, tak si rozsekl na temeni hlavu. Rána 3 cm dlouhá hodně krvácela. Po oholení a zašití vyrážíme na trasu. Tom je O.K., tak snad to už dnes stačí. Náča
13.5. 7.00 hod. - včera vyrazila přípravná skupina v 6.30 hod. z Prahy. Po 978 km jsme už ve 21 hod. tábořili v Rumunských horách. Samozřejmě, že jsme strávili příjemný a po prosluněném dni teplý večer u táboráku, jehož praskání doplňovalo šumění horské bystřiny - prostě pohoda. Ráno nás vítá azurové nebe a my v 9 hod. vyrážíme na stavění nové trasy. Vám co sledujete naše info slibuji, že jak bude GSM signál, zase se ozvem. Zdar Náčelník