poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Transylvánie

(10.5. - 18.5.2002)

18.5. Po včerejší super off-roadové trase jsme dorazili do tábora po 23. hodině. Ráno jsme s překvapením zjistili, že v údolí na cestě 10 metrů od nás probíhá od 13 h rallye. My musíme dorazit do 13 h do Baia Mare, kde přebíráme partu z Čech. Když kolem projíždí policejní vůz uzavírající trasu, vyrážíme s našim Patrolem v závěsu za ním. Držíme se ho 2 km, pak zastavuje a my zjišťujeme, že vjíždíme do startu RZ v protisměru - nelíbí se jim to ! Po dohodě s organizátory je Patrol vpuštěn na RZ. Náčelník
17.5. 19 h - jsme 400 m pod hřebenem a zastavuje nás 2-metrová bariéra sněhu ve výšce 1769 m. Sice jsme nedobyli vrchol, ale objevili jsme jednu z nejhezčích cest. Náčelník
17.5. 14.45 h - dnes poprvé hezky. Jsme na zasněžené cestě ve výšce 1652 m n.m. Jedeme pod vrchol nejvyšší hory Rumunska - je to paráda. Na hřeben tak 800 m. Zdar
16.5. 15.40 h - tak jsem bohužel musel "zatroubit na ústup" - na horu ke hřebenu se dostal "Dědek" s Defendrem - na bahnité cestě se projevila jeho výhoda v nižší váze.
16.5. 11.30 h - do teď bez signálu. Včerejší celodenní déšť nás zastavil - cesty jsou silně podmáčené. Večer nalézáme kamennou cestu a spíme v lomu. Ráno je jasno, a tak vyrážíme po cestě vzhůru. Zastavuje nás lavina, která utrhla cestu. Jdeme do toho ! Navijákem nahoru a jistit kurtou, ještě čekáme na průzkum, zda cesta někam vede. Bilance - zatím postavena jedna sjízdná "brutalja" a cca 25 km nádherné trasy po hřebenech. Zdar Náčelník
14.5. 17 h - blížíme se k vytyčenému bodu - ještě jedno údolí, ale nemůžeme se do něj dostat. Bilance škod: LC73 2x boční průraz pneu, teď udělal jednu pneu Jindra. Náčelník
14.5. 12 h - jedeme po zelených hřebenech - je polojasno, ale zatím neleje. Pokračujeme po vytyčené trase, teď Rozporky - taková malá Parva. Zdar Náča
13.5. Tak se včera naplnila na plno náročnost stavění - po obědě začalo pršet a vydrželo to až do 10 h. Aby toho nebylo málo, cesta se změnila v "potok do Suplae", ale není to poprvé a přesto že má přes 4 km, tak cestu zdoláme. Ve 20 h rozděláváme tábor přímo v "potoce". Ráno slunce - jdeme do něj a ve 13 h jsme venku. Náčelník
12.5. 13.30 h - Už jsme na hřebenu ve výšce 1134 m. Stará cesta je víc než akční sjezdy 40% a žene se k nám bouřka. Musíme prořezávat cestu, jde to pomalu. Náča
12.5. Přípravná skupina dorazila včera v 21.00 na Rumunskou hranici a ve 23.30 kempujeme. Ráno slunce, vyrážíme stavět.

Tak tahle to vypadá, když se staví nová trasa. První den užasné počasí a narážíme na pěknou cestu, pak cesta končí a musíme se prořezávat starou zarostlou cestou. Ta nakonec ústí do potoka, kde jsme nuceni i nocovat. Celý den trvá než se proklestíme potokem, ale pak už nám počasí přeje a objevujeme spoustu zajímavých cest, které je nutné pospojovat. Poslední den objevujeme cestu na Pietrosul, je to paráda a i když je to spousta dřiny, stojí to za to.